Reklama:
Wyniki szukania
Post Autor Dział Odpowiedzi Wyświetleń Napisane [rosn.]
  Wątek: magazynowanie ????
Post: RE: magazynowanie ????

Szukałeś pod kątem hasła magazyny Wielkopolska? Warto spróbować. Czemu? Innowacyjne magazynowanie to nowość w Polsce, przynajmniej w powszechnym przekonaniu – kilka takiego typu magazynów już u nas dz...
xxxkombixxx Finanse 3 8,370 02-23-2016, 08:13 AM
  Wątek: dobry dentysta??
Post: RE: dobry dentysta??

Polecam wrzucenie ważnych dla ciebie haseł w google, z pewnością znajdziesz specjalnie to, czego potrzebujesz, to serio najłatwiejsze wyjście. Ponadto znajdziesz wiele opinii na temat wybranej dla cie...
xxxkombixxx Zdrowie 3 9,004 02-16-2016, 08:48 AM
  Wątek: rodzinny dom ;P
Post: RE: rodzinny dom ;P

Super się złożyło, ponieważ niedawno interesowałem się dość mocno tym tematem: posiadam firmę o sporym terenie, który musiałem zabezpieczyć. Pragnąłem niedrogiego, szybkiego do zmontowania ogrodzenia,...
xxxkombixxx Rodzina 4 10,984 02-08-2016, 08:07 PM
  Wątek: Pierwszy chłopak/pierwsza dziewczyna
Post: RE: Pierwszy chłopak/pierwsza dziewczyna

ja juz wspomnialem w innym dziale pierwsza poznalem na meczu pilkarskim
xxxkombixxx Związki 3 5,475 01-20-2014, 08:15 PM
  Wątek: jak się poznaliście
Post: RE: jak się poznaliście

ej ja poznalem swoja pierwsza dziewczyne na meczu, bardzo mnie zdziwilo ze dziewczyna jest na meczu pilki noznej i to jakiejs wiejskiej druzyny pilkarskiej, po meczu jak warcala z kolezanka ulica to d...
xxxkombixxx Związki 5 7,527 01-20-2014, 08:14 PM
  Wątek: Kawasaki
Post: RE: Kawasaki

kiedys takie rzeczy mi sie podobaly, ale teraz juz mi przeszlo
xxxkombixxx Motocykle 3 7,495 01-20-2014, 08:11 PM
  Wątek: Wyścigi
Post: RE: Wyścigi

nie boicie sie tak tej predkosci, wystarczy jeden maly blad i mamy pozamiatane
xxxkombixxx Motocykle 2 4,162 01-20-2014, 08:11 PM
  Wątek: Gdzie trzymacie motory
Post: RE: Gdzie trzymacie motory

ja mam rometa ktorego trzymam w szopie u sasiada, najlepiej zamknac go by nikt nie mial dostepu. Nigdy nie wiadomo kto bedzie przecodzil ulica
xxxkombixxx Motocykle 1 3,485 01-20-2014, 08:10 PM
  Wątek: jakie macie auta
Post: RE: jakie macie auta

Rometem do sklepu i spowrotem xD a tak powaznie to stary poczciwy mercedes.
xxxkombixxx Samochody 2 4,116 01-20-2014, 08:08 PM
  Wątek: Serwis samochodowy
Post: RE: Serwis samochodowy

w necie mamy wiele serwisow z opiniami serwisow :) jestem pewien ze odnajdziesz potrzebne informacje, popytaj tez znajomych u kogo naprawiaja
xxxkombixxx Samochody 3 4,998 01-20-2014, 08:07 PM
  Wątek: Problem z dziećmi
Post: RE: Problem z dziećmi

przez pewien okres mialem podobnie, ale nie bylo sie czego obawiac, zarob najszybiciej to co masz zarobic, wroc i dbaj o bliskich :)
xxxkombixxx Rodzina 2 4,504 01-20-2014, 08:06 PM
  Wątek: Ojciec
Post: RE: Ojciec

sadze ze mozna dac szanse takiej osobie, popieram przedmowczynie
xxxkombixxx Rodzina 3 6,007 01-20-2014, 08:05 PM
  Wątek: Układy w rodzinie
Post: RE: Układy w rodzinie

ja bym zaprosil, nie musza rozmawiac ze soba podczas uroczystosci, a jesli sa tak bardzo pokloceni to pewnie ktoras ze stron nie przyjdzie
xxxkombixxx Rodzina 3 5,507 01-20-2014, 08:04 PM
  Wątek: Siostra = najlepsza przyjaciółka?
Post: RE: Siostra = najlepsza przyjaciółka?

istny ogien i woda - brak mozliwosci porozumienia
xxxkombixxx Rodzina 3 5,225 01-20-2014, 08:03 PM
  Wątek: ilu macie przyjaciół
Post: RE: ilu macie przyjaciół

przyjaciol z reguly mamy niewielu i powinnismy o nich dbac, bo takich nie spotkamy na kazdym rogu ulicy
xxxkombixxx Przyjaźń 2 4,774 01-20-2014, 08:02 PM
  Wątek: Przyjaźn między kobietą, a mężczyzną
Post: RE: Przyjaźn między kobietą, a mężczyzną

ja nigdy nie mialem tego problemu, jestem z jedna kobieta od bardzo dawna od kad sie poznalismy zaczelismy byc ze soba, a z innymi kobietami to jakos nie mam takich relacji
xxxkombixxx Przyjaźń 7 10,711 01-20-2014, 08:01 PM
  Wątek: Problem w związku
Post: RE: Problem w związku

pogadaj z nim, to moze byc zupelnie co innego niz ty sobie wyobrazasz
xxxkombixxx Związki 3 5,414 01-20-2014, 07:59 PM
  Wątek: ulubione Święta
Post: RE: ulubione Święta

Boże narodzenie jak najbardziej, tego klimatu zyczliwosci i dobroci nie poczujemy w zadnym innym terminie
xxxkombixxx Religia 4 7,964 01-20-2014, 07:59 PM
  Wątek: Hit internetu
Post: RE: Hit internetu

https://www.youtube.com/watch?v=4j-cGp0C7hA widzieliście to?
xxxkombixxx Internet 8 11,764 01-20-2014, 07:57 PM
  Wątek: Operator internetu
Post: RE: Operator internetu

ja mam interneto od swojego sasiada on ma swoja firme, ktora oferuje uslugi internetowe - ale to tylko na nasze osiedle
xxxkombixxx Internet 8 12,781 01-20-2014, 07:55 PM